Тендер на закупівлю послуг з організації та проведення заходів

ГО ЖКУ оголошує відкритий тендер на закупівлю комплексного надання послуг з організації та проведення серії заходів в територіальних громадах Чернігівської області в рамках проєкту “Підтримка участі громадськості у відновленні стійкості громад Чернігівської та Київської областей”.
І. Дата оголошення: 21 квітня 2025 року
ІІ. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2025 року
ІІІ. Контекст
ГО ЖКУ є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, благополуччя дітей, вирішення актуальних проблем у сфері ґендерної рівності, реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій.
З 01 липня 2024 року ГО ЖКУ реалізує проект «Підтримка участі громадськості у відновленні стійкості громад Чернігівської та Київської областей». Зокрема в рамках проєкту передбачається підтримка населення, яке постраждало від військової агресії Росії, відкриття нових та відновлення вже існуючих жіночих бізнесів, підвищення участі жінок у житті громад, посилення голосу сільських жінок у процесах прийняття рішень.
Для посилення голосу сільських жінок у процесах прийняття рішень передбачається створити безпечний простір для участі сільських жінок у заходах проєкту, зміцнення співпраці з представницями/ками місцевих громадських організацій, органів самоврядування та влади, активістками/тами та представницями/ками бізнесу.
IV. Опис позицій до закупівлі послуг з організації проведення серії заходів:
1. Тип заходу : 3 робочі зустрічі
Дата проведення : квітень-травень 2025 року
Місце проведення : Кіптівська, Куликівська та Іванівська ТГ
Опис послуг підрядника з організації заходів :
● Організація харчування на місці проведення робочих зустрічей. Орієнтовна кількість 22 учасниці/захід. Загальна очікувана кількість учасниць - 66 осіб: - Кава-Пауза (1 перерва на каву)
● Купівля канцтоварів (блокноти, ручки, папки) для 60 осіб, по 20 комплектів на кожний захід.
● Витрати на проїзд учасників заходів. В межах Чернігівської області. Орієнтовна кількість – 5 осіб/захід
2. Тип заходу : 12 тренінгів
Дата проведення : Травень-липень 2025 року
Місце проведення : Кіптівська, Куликівська та Іванівська ТГ
Опис послуг підрядника з організації заходів:
● Організація харчування на місці проведення 12 тренінгів. Орієнтовна кількість 17 учасниць/захід. Загальна очікувана кількість учасниць - 204 особи: - Кава-Пауза (2 перерви на каву)
● Забезпечення проведення тренінгів необхідним канцелярським обладнанням (папір для фліпчарту, маркери, малярний скотч тощо).
● Витрати на проїзд учасників заходів. В межах Чернігівської області. Орієнтовна кількість – 5 осіб/захід
3. Тип заходу: 2-х денний захід
Дата проведення : липень 2025 року
Місце проведення : м. Чернігів, Чернігівська область
Опис послуг підрядника з організації заходу:
● Оренда приміщення за такими критеріями:
- Готель, де можуть проживати учасники заходу в безпеці в період війни (бомбосховище обов’язково);
- Площа конференц-залу не менше 80 кв.м.;
- Наявність кондиціонерів та вентиляції, денного світла, вікон з можливістю провітрювання та бажано з хорошою акустикою
● Забезпечення учасниць заходу необхідними роздатковими матеріалами( канцелярським обладнанням) для участі у заході та іншим необхідним канцелярським обладнанням для проведення заходу.
● Витрати на проїзд учасників заходу. З територіальних громад Чернігівської області до м. Чернігів і в зворотному напрямку. Орієнтовна кількість – 40 осіб.
● Організація харчування на місці проведення заходу для учасників ( 40 осіб):
- Кава-Пауза (2 перерви на кава-паузу ) – 4 раз
- Обіди (меню різноманітне з вегетаріанським включно) – 2 раз
- Вечеря (меню різноманітне з вегетаріанським включно) – 1 раз
● Організація та забезпечення проживання учасників у готелі ( 25 осіб):
Проживання в одномісному/двомісному номері (ліжка роздільні) зі сніданком.
V. Вимоги до підрядника
Зареєстрована юридична особа чи фізична особа-підприємець з кведами: згідно законодавства України, що підтверджують можливість надання послуг відповідно до вимог тендеру
Підрядник надає цінову пропозицію або рахунок в рамках тендеру, що передбачає фінальну вартість робіт та послуг*.
* Важливо: Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу : рахунки, договори, акти виконаних робіт та видаткові накладні. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.
3. Наявність необхідних якісних послуг
VI. Умови роботи та оплати
Підписується офіційний договір
Оплата по безготівковому рахунку здійснюється після здійснення послуги, а саме за 2 робочі дні після надання звіту. Можлива авансова передоплата послуг та домовленістю сторін.
VII. Перелік документів, які необхідно подати:
Для участі в тендері просимо надати:
1. Підписану цінову пропозицію за формою
або рахунок, у разі неможливості заповнення цінової пропозиції
2. Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи
3. Виписка з ЄР
4. Опис умов приміщення для заходу, бомбосховища, меню харчування учасників на заході.
VIII. Термін подання документів:
Просимо надіслати Вашу пропозицію з відповідними додатками зазначеними у пункті VII. не пізніше 28 квітня 2025 року на електронну адресу olena@wcu-network.org.ua
VIII. Контактна інформація:
Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до: Олені Грачової olena@wcu-network.org.ua
Постачальник послуг буде обраний з урахуванням ціни та якості надання послуг (у т.ч безпечних умов проведення під час війни).
Увага! Інформація про очікувану вартість послуг не може обговорюватися до закінчення тендеру.
Джерело: Жіночий консорціум України 21 квiтня 2025