Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

У Канаді неповнолітні зможуть отримувати громадянство самостійно

Пропонований законопроект дозволить дітям самостійно подаватися на канадське громадянство за певних обставин. Про це пише The Starphoenix.

Десятки тисяч дітей змогли б скористатися запропонованою поправкою до закону про канадське громадянство.

У четвер сенатор з Онтаріо Віктор Ох запропонував законопроект, в якому просить Канаду наслідувати приклад Норвегії і дозволити неповнолітнім отримувати громадянство окремо від батьків.

У Норвегії після досягнення 12 років дитина може надати самостійну заяву про надання йому норвезького громадянства. В цьому випадку потрібно мінімум 5 років проживання в Норвегії з останніх 7, при наявності у дитини дозволів на проживання дією мінімум на один рік, протягом цього періоду.

Пропозиція буде поширюватися на дітей, які проживають окремо від батьків, прохачів притулку, молодих людей з судимістю і неповнолітніх, які не хочуть мати громадянство батьків з тих країн, де не допускають подвійне громадянство. (Наприклад, Індія і Китай).

В даний час отримати громадянство в Канаді можна тільки після досягнення 18 років. До цього віку всі необхідні юридичні процедури з отримання громадянства лягають на плечі законного представника неповнолітнього.

Зміни в законі про громадянство можуть значно вплинути на тисячі дітей в Онтаріо і Британській Колумбії, де їх кількість становить 3 особи з 10 жителів іноземного походження.

Крім того, поправка сенаторів - це відповідь на збільшення числа дітей без супроводу неповнолітніх осіб, які шукають притулку в Канаді. Їх кількість зросла більш ніж на 50% (до 3400) в 2016 році.

"За останні десятиліття це буде найбільший крок вперед в питаннях прав дитини в Канаді", - сказав імміграційний адвокат Ванкувера Річард Курланд, який допоміг сенаторам підготувати рекомендацію.

У довідковому документі, що супроводжує законодавче пропозицію, зазначено, хто з дітей зможе скористатися правом самостійного отримання громадянства:

"Неповнолітні без супроводу", тобто молоді люди, які приїхали в Канаду без супроводу дорослих.
Діти, які перебувають під захистом через фізичного або сексуального насильства з боку своїх батьків або опікунів.
Діти-сироти або діти, які втекли від батьків або опікунів.
Діти тих батьків, які є постійними жителями, але для отримання громадянства не володіють достатніми знаннями мови.
Крім того, імміграційний адвокат сказав, що нове законодавство дозволить молоді вибрати інший шлях, не такий, як у їхніх батьків, які не хочуть стати громадянами Канади, щоб не відмовлятися від паспорта своєї батьківщини.


Джерело: Освіта.ua 13 квiтня 2017


Тегиправа дитини,   Канада,   громадянство

Додати коментар   Коментарi (0)

НАШІ ПРОЕКТИ

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми

 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".
 

Гуманітарна допомога в Сумській області родинам внутрішньо переміщених осіб

Сумщина – один із тих українських регіонів, що дуже потерпає від агресії РФ, чия армія обстрілює прикордоння регіону практично щодня. Як наслідок обстрілів – відсутність електрики, тобто світла і тепла, що особливо взимку є неабиякою проблемою, особливо для родин із дітьми. Саме тому Сумщина під пильною увагою нашої команди, бо попри все регіон ще й приймає внутрішніх переселенців.
 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.