Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Мапа школи

Мапа школи


 Жіночий консорціум України
Жіночий консорціум України

Інструкція до «Мапи школи»


Пропонуємо Вашій увазі «Мапу школи». Вона допоможе Вам провести дослідження серед школярів та викладачів Вашої школи для того, щоб визначити
приміщення, або територію школи, де ще трапляються випадки насильства щодо дітей. Також, за її допомогою, Ви можете визначити місця, де діти почувають себе
некомфортно.


Роздайте дітям /вчителям «Мапу школи». Попросіть їх уявити, що цей будиночок є їхньою школю.
Дайте їм завдання намалювати, чи іншим чином позначити, ті місця в приміщенні /на території школи, де над ними може бути вчинене насильство.
Вказати місця, де діти їхньої школи можуть почуватися не комфортно, де намагаються не перебувати.
Попросіть, щоб діти/педагоги також позначили місця безпечні та комфортні для дітей.


Приклади запитань:
- Де на території школи ти/Ви відчуваєте себе комфортно?
- В яких місцях в школі ти любиш проводити час/ грати?
- Де ти не любиш грати? Які місця в школі ти не відвідуєш? Чому?


Як потрібно позначати:
На Мапі школи будиночок розділено на квадрати – це місця в яких потрібно вказувати кабінет, чи приміщення.
До кожної з клітинок потрібно вписати номер кабінету із списку (що під малюнком), або ж назву кабінету. Щоб позначити комфортність, чи не
комфортність приміщення/кабінету, клітинку потрібно позначити відповідним кольором, або штрихуванням. Попросіть дітей/вчителів підписати збоку на мапі, як
саме вони позначали небезпечні та безпечні (комфортні й некомфортні) приміщення.


Для позначення можна використовувати різнокольорові олівці, ручки, фломастери, маркери. Потрібно зазначити яким кольором визначається небезпечне
приміщення, а яким безпечне. Наприклад: небезпечне приміщення позначаємо червоним кольором, безпечне – зеленим, чи різним чином штрихуємо\замальовуємо.


Для школярів старшого віку, можливий варіант вказувати лише номери приміщень і кабінетів зі списку, виділяючи їх тим чи іншим кольором, залежно від
комфортності перебування. Діти молодшого шкільного віку за бажання можуть підписувати (вписувати в) клітинки назви кабінетів/приміщень, або ж вказувати
їхній номер зі списку.
Зауважте, що список кабінетів та приміщень не є вичерпним. Діти/вчителі можуть вказувати власні варіанти.


Назад до списку видань

НАШІ ПРОЕКТИ

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми

 

Гуманітарна допомога в Сумській області родинам внутрішньо переміщених осіб

Сумщина – один із тих українських регіонів, що дуже потерпає від агресії РФ, чия армія обстрілює прикордоння регіону практично щодня. Як наслідок обстрілів – відсутність електрики, тобто світла і тепла, що особливо взимку є неабиякою проблемою, особливо для родин із дітьми. Саме тому Сумщина під пильною увагою нашої команди, бо попри все регіон ще й приймає внутрішніх переселенців.
 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.
 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".