Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

ШУКАЄМО ПІДРЯДНИКА З ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАХОДУ

 

ВГО «Жіночий консорціум України»

оголошує тендер з організації заходу



Технічне завдання:


Підрядник з організації заходу


Період роботи:

2 дні, 28-29 січня 2022 року


І. Контекст


Жіночий консорціум України (далі – ЖКУ) є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, дотримання прав дітей.

З метою підвищення рівня реалізації прав людини жінками та дівчатами, просування ґендерної рівності в Україні ЖКУ здійснює проєкт «Жінки України: залучені, спроможні, незламні» в Київській, Житомирській, Чернігівській, Сумській областях та м.Києві з організаційного розвитку місцевих жіночих правозахисних організацій. 


ІІ. Завдання та обсяг


Організація заходу:


Назва заходу: тренінг «Моніторинг та оцінка проєкту / організації»

Дати проведення: 28 – 29 січня 2022 р. 

Місто проведення: Київ

Години: з 9:00 до 19:00 год.

Кількість учасників: орієнтовно 30 осіб


Опис послуг підрядника з організації заходу:


1. Оренда приміщення за такими критеріями:

- близько до Київського залізничного вокзалу;

- в готелі, де можуть проживати учасники заходу;

- площа  не менше 100 кв.м (де можна забезпечити відстань для 30 осіб);

- пристосоване до проведення (семінарів, тренінгів, круглих столів);

- наявність кондиціонеру та вентиляції,  денного світла, провітрювання  та бажано з хорошою акустикою;

- наявність технічного обладнання та меблів (що вказані окремим переліком нижче).


2. Забезпечення  обладнанням: 

- обладнання  для показу презентації  (проектор, екран, ноутбук, клікер)  – 1 комплект;

- фліп-чарти – 3 шт.;

- термометр безконтактний – 1 шт.;

- стільці (пересувні) - 35 шт.;

- столи (пересувні) – 9 шт.;

 (розсадка учасників напівколом довкола столу, з можливістю бачити спікерів).


3. Закупівля та доставка витратних матеріалів:


3.1. Канцелярські товари:

- папір А 1 для фліпчарту – 60 шт.;

- маркери для паперу  - 24 шт. (6 чорних, 6 синіх, 6 зелених, 6 червоних);

- стікери (квадратні 7,6х7,6 см) – 3 блоки (з 5 різними кольорами);

- скотч паперовий (або малярна стрічка) – 1 шт.;

- 2-сторонній вузький скотч - 1 шт.;

- папір А 4 – 1 пачка (500 аркушів);

- ручки гелеві  – 12 шт (6 чорних, 6 червоних);

- ручки кулькові – 30 шт.;

- підставки для ручок (паперові чи пластикові) - 6 шт.;

- бейджи (можна бейджі-наліпки) – 30 шт.;

- ножиці – 1 шт.

 

3.2. Засоби індивідуального захисту та дезінфекції:

- маски медичні (процедурні двошарові одноразові) – 300 шт.;

- санітайзер (антисептик з дозатором для рук) 1л – 1 шт.;


3.3. Вода негазована 0,5 л – 60 шт.


4. Забезпечення чорно-білим друком (до проведення і під час заходу) – 300 аркушів. 


5. Організація харчування в місці проведення заходу для учасників (меню різноманітне, враховуючи вегетаріанство):


5.1. Кава-пауза - 8 раз (по 4 щодня) для  30 осіб (всіх учасників):

- посилена кава-пауза – 2 рази:

1-ша кава-пауза - в перший день заходу по приїзду учасників;

8-ма кава-пауза – в другий день по завершенню заходу;

- звичайна кава-пауза – 6 раз.


5.2. Обід – 2 рази (по 1 щодня) для 30 осіб (всіх учасників).


5.2. Вечеря – 1 раз (в перший день заходу) для 20 осіб (приїжджих учасників).


6. Організація та забезпечення проживання і харчування у готелі – 1 раз для 20 осіб (приїжджих учасників з різних населених пунктів, окрім м. Київ):

- проживання в 1-місному номері - 1 доба;

- сніданок - 1 раз (в другий день заходу).


7. Організація відшкодування вартості проїзду:

- квитки на міжміський транспорт – 2 сторони (до Києва та з Києва) для 20 осіб (приїжджих учасників з різних областей: Сумської - 6 осіб, Житомирської - 6 осіб, Чернігівської - 6 осіб, Київської - 1 особа, Полтавської - 1 особа).


ІІІ. Вимоги до підрядника


1. Зареєстрована фізична особа-підприємець чи юридична особа з кведами згідно законодавства України.


2. Підрядник надає детальний кошторис відповідно до форми ЖКУ і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу: рахунки, договори, акти виконаних робіт та видаткові накладні від логістичної компанії, ФОПа та своїх підрядників та реєстраційні документи логістичної компанії, ФОПа та підрядників. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.

 

ІV. Умови роботи та оплати


1. Оплата здійснюється після здійснення послуги, а саме за. 2 робочі дні після надання звіту. Можливо авансова передоплата послуг за домовленістю сторін.


2. Підписується офіційний договір.


V. Умови участі у тендері


1. Надати на розгляд такі документи:

1) Свідоцтво реєстрації ФОП / юридичної особи.

2) Виписку з ЄР.

3) Цінову пропозиція за формою ЖКУ.

Надаємо посилання на Форму Запиту на цінову пропозицію:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1enu2sfCWbPTWDp_3qlYjbcDkheqbOVRT/edit?usp=sharing&ouid=110456559613184361757&rtpof=true&sd=true


4) Опис умов приміщення для заходу, меню харчування учасників на заході, умов проживання та харчування учасників в готелі.


2. Надіслати документи в електронному вигляді на ел.адресу: [email protected] 

з поміткою в темі листа «Пропозиція підрядника на організацію заходу».


3. Термін подання документів: до 24 січня 2022 р.


VІ. Критерії відбору


Постачальник буде обраний із врахуванням ціни, якості надання послуг (у т.ч. безпечних умов проведення під час Сovid19), наявності досвіду у здійснені послуг, рекомендацій. 



Контакти для отримання додаткової інформації:

Олена Борсук,

координаторка проєкту "Жінки України: залучені, спроможні танезламні" ВГО "Жіночий консорціум України"

моб. +38 067 208 77 60, ел.адреса: [email protected]



Джерело: ЖКУ 14 сiчня 2022


Додати коментар   Коментарi (0)

НАШІ ПРОЕКТИ

Як допомогти дітям пережити лихо: поради для батьків

Матеріал надає інформацію для батьків про те, як допомогти дітям різного віку, які перебувають в ситуації конфлікту.
 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".
 

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми

 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.