Skechers випустив провокаційну рекламу кросівок для підлітків

Skechers - виробник взуття, який заплатив у минулому році за приписом суду мільйони доларів за «необгрунтовані заяви» про лінії кросівок, які повинні були допомогти покупцям знизити вагу і накачати м'язи. На цей раз бренд знову потрапив у немилість громадськості через рекламу взуття для підлітків.
Нову колекцію кедів і кросівок із захованою танкеткою для дівчаток від 9 до 19 років компанія назвала «Daddy '$ Money» («Татусеві гроші») і супроводила слоганом «Побалуй себе татовими грошима - ультра-модні кросівки зроблять тебе зіркою!»
«Реклама вчить дівчаток, що вони можуть використовувати свою жіночу хитрість, щоб отримати те, що вони хочуть, навіть від своїх батьків! - Написала Еріка Саутер в популярному блозі для батьків. - Це справжній сексизм! Адже в наші дні велика кількість жінок оплачують половину рахунків, якщо не всі».
«Аспект самоповаги повністю заперечується цією рекламою, адже в наш час ми хочемо мотивувати дітей, щоб вони ставали самостійними, незалежними, щоб заробляли власні гроші», - розповідає психотерапевт Теммі Голд.
Skechers в свою чергу поспішили прокоментувати претензії: «Головною ідеєю колекції і рекламної кампанії Daddy's Money були веселощі і безтурботність. Ми дуже шкодуємо, що наша назва когось образила».
Джерело: FashionTime 04 березня 2013
Додати коментар Коментарi (0)