У Парижі ввели заборону на сексизм в рекламі

30 березня влада Парижа схвалили заборону на сексизм в рекламі. Під нього потрапляють рекламні зображення, що дискримінують сексуальні та інші меншини, а також ті, що об'єктивують жінок. Критики подібної реклами переконані, що все це спонукає людей до сексуального насильства.
Компанія JC Decaux, яка займається розміщенням реклами на білбордах в Парижі, зголосилася стежити за виконанням нового закону. Поки ж активісти позначають образливі постери наклейкою «Це сексизм» і сподіваються, що скоро заборона буде введена в усій країні. Раніше такі заходи прийняли влади Лондона і Женеви.
Заборона стала відповіддю на скандал, викликаний рекламною кампанією Saint Laurent, на якій зображена дівчина в дуже відвертій позі.
Джерело: buro247 31 березня 2017
Додати коментар Коментарi (0)