Відповідальний маркетинг: гайд для компаній
|
Публікація має на меті підвищити обізнаність суспільства щодо відповідального маркетингу та надати конкретні поради і реальні практики компаній, які вже почали розуміти важливість відповідального ставлення до маркетингу. Призначена для використання викладачами курсів «Корпоративна соціальна відповідальність» вищих навчальних закладів, студентами, менеджерами з КСВ, директорами з PR, корпоративних комунікацій, маркетингу, керівниками неурядових організацій та ЗМІ, державними службовцями. Публікацію підготовлено Центром «Розвиток КСВ» для Жіночого Консорціуму України за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні, в рамках робочої групи «Відповідальний маркетинг». В розробленні гайду взяли участь: Європейська бізнес-асоціація, Жіночий Консорціум України, Прикарпаттяобленерго, Центр «Розвиток КСВ», BDO, life:), MMR, Platinum Bank, МЕТРО Кеш енд Керрі Україна.
Назад до списку видань |